Τρόποι Αποστολής :

 

  1. Αποστολές Προϊόντων :

Η Εταιρεία Αφοί Ζωγράφου ΟΕ, μπορεί να εξυπηρετήσει πελάτες σε όλη την Ελλάδα.

Οι τρόποι αποστολής, είναι οι εξής :

                             Α)   Εταιρία Κούριερ, για αποστολές μικρών ηλεκτρικών συσκευών. Το κόστος αποστολής εξαρτάται αναλόγως μεγέθους ή βάρους κάθε παραγγελίας. Η αποστολή εκτελείται με τις ταχυμεταφορές Πόρτα – Πόρτα των ΕΛΤΑ. Εάν η διεύθυνση της αποστολής δεν εξυπηρετείται από πρακτορείο courier ή άλλη εταιρεία courier, το δέμα παραδίδεται στο κοντινότερο ταχυδρομείο από όπου γίνεται και η παραλαβή.

                             Β)   Μεταφορική, για αποστολή ογκωδών αντικειμένων. Το κόστος της μεταφοράς, εξαρτάται από το μέγεθος του προϊόντος καθώς και τον τόπο προορισμού και αφορά στην μεταφορά και παράδοση του προϊόντος στο πεζοδρόμιο, εάν και εφόσον είναι δυνατή η πρόσβαση του μεταφορικού μέσου στο πεζοδρόμιο. Κρατήστε υπόψη σας, ότι υπάρχουν περιπτώσεις που η μεταφορική εταιρεία, δεν κάνει παραδόσεις στο χώρο του πελάτη (Δυσπρόσιτες περιοχές, περιοχές που δεν εξυπηρετούνται από τη συνεργαζόμενη μεταφορική και άλλα), σε εκείνες τις περιπτώσεις, η τιμή μεταφορικών αφορά την παραλαβή από το κοντινότερο πρακτορείο της συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας. Επικοινωνήστε μαζί μας για ενημέρωση του ακριβούς κόστους ή αν η παράδοση γίνεται στο χώρο σας.

Παραλαβή της παραγγελίας χωρίς χρέωση, στα τέσσερα φυσικά μας καταστήματα :

Τα τέσσερα Καταστήματα Αφοί Ζωγράφου ΟΕ :

1ο. Κατάστημα Αφοί Ζωγράφου ΟΕ Κεντρικό ΚΑΔ Βρασνά 4ο χλμ ΠΕΟ* Ασπροβάλτας – Σταυρού   23970 26318

2ο. Κατάστημα Αφοί Ζωγράφου ΟΕ Υποκατάστημα 1   Ελλησπόντου 36 με Δαβάκη Ασπροβάλτα  23970 25878

3ο. Κατάστημα Αφοί Ζωγράφου ΟΕ Υποκατάστημα 2   1ο χλμ ΠΕΟ* Ασπροβάλτας – Κερδυλίων   23973 04812

4ο. Κατάστημα Ζωγράφος Δημήτρης Κέντρο Εγνατίας 40 Ασπροβάλτα 23970 22651

            *ΠΕΟ :   Παλιά Εθνική Οδός Θεσσαλονίκης Καβάλας.

 

          Μετά την καταχώρηση της παραγγελία σας, επικοινωνούμε μαζί σας, για την επιβεβαίωση της παραλαβής, την επιλογή του τρόπου αποστολής που επιθυμείτε, καθώς και την ενημέρωση των μεταφορικών σε περίπτωση που δεν αναφέρεται στην παραγγελία σας. Σε περίπτωση που δεν μπορούμε να σας εντοπίσουμε τηλεφωνικώς ή μέσω email ή εφόσον διαπιστωθεί ότι τα στοιχεία αποστολής της παραγγελίας σας είναι λανθασμένα ή αναληθή, η παραγγελία σας, δεν εκτελείται.

          Οι παραγγελίες, αποστέλλονται ανάλογα με τη διαθεσιμότητα προϊόντων και την ευχέρεια του προσωπικού, συνήθως αυθημερόν ή σε τρις ημέρες. Σε περίπτωση που δεν εκτελεστεί η παραγγελία, για λόγους ανωτέρας βίας (Απεργίες, Κακές καιρικές συνθήκες και άλλα), θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, για να μας πείτε για την ολοκλήρωση της. Σημειώστε δε, ότι για χιλιομετρικές αποστάσεις άνω των 20 χιλιομέτρων από πόλεις που υπάρχει έδρα ταχυμεταφοράς καθώς και σε ορισμένα απομακρυσμένα νησιά, ενδέχεται να υπάρξει επιπλέον επιβάρυνση.

          Κατά την παραλαβή των προϊόντων από τον ταχυμεταφορέα ή την μεταφορική εταιρεία, ο πελάτης υποχρεούται να ελέγχει εξωτερικά τη συσκευασία του προϊόντος για τυχόν καταστροφές ή αισθητικά ελαττώματα που αποτελούν ενδείξεις καταπόνησης του προϊόντος και να σημειώνει το πρόβλημα στο δελτίο μεταφοράς, διαφορετικά υποδηλώνει, ότι παρέλαβε το προϊόν σε άριστη κατάσταση.

 

 

  1.  Ακύρωση Παραγγελίας :

Υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας σας, εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή του προϊόντος ή δεν πρόκειται για προϊόν το οποίο έχει γίνει ειδική παραγγελία.

Η ακύρωση παραγγελία, γίνεται τηλεφωνικά ή εναλλακτικά με email.

 

 

  1.  Υπαναχώρηση και Επιστροφές Προϊόντων :

 

  1.  Με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής της Αφοί Ζωγράφου ΟΕ.

                    1α.   Επιστροφές προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης :

                    Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της εταιρείας, μπορεί να πραγματοποιηθεί σε περίπτωση που η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα και σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη, επιβαρύνουν την εταιρεία, δεδομένου ότι τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής και χρόνος παράδοσης του προϊόντος. Εν συνεχεία αφού γίνει προηγουμένως ο απαραίτητος τυπικός έλεγχος του επιστρεφόμενου προϊόντος, γίνεται η αποστολή του σωστού προϊόντος εφόσον είναι διαθέσιμο ή άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών χαρακτηριστικών προϊόν κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη ή επιστροφή χρημάτων, με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η καταβολή τους εξαρχής, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά.

                    1β.   Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) :

                    Κατά την παραλαβή προϊόντων από τον ταχυμεταφορέα ή τη μεταφορική εταιρία, υποχρεούται ο πελάτης να ελέγχει εξωτερικά τη συσκευασία του προϊόντος, για τυχόν βλάβες ή αισθητικά ελαττώματα που αποτελούν ενδείξεις καταπόνησης του προϊόντος και να σημειώνει το πρόβλημα στο δελτίο μεταφοράς. Εφόσον υπογράψει την παραλαβή χωρίς σχόλιο ή παρατήρηση, υποδηλώνει ότι παρέλαβε το προϊόν σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που εντοπιστεί ελάττωμα, η διαδικασία ακολουθείτε ως εξής :

                              Πραγματοποιείται άμεσα η επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα της εταιρίας μας, για να γίνει η αναλυτική αναφορά του προβλήματος, ενώ αν κριθεί απαραίτητο, θα πρέπει να αποσταλούν φωτογραφίες που απεικονίζουν αναλυτικά το ελάττωμα του προϊόντος. Το προϊόν δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί ή να συναρμολογηθεί, εφόσον βρέθηκε ελαττωματικό κατά την παράδοση.

                              Εφόσον το αρμόδιο τμήμα, εγκρίνει την επιστροφή του προϊόντος, γίνεται η αποστολή του από τον πελάτη στην εταιρία και ακολουθεί ο απαραίτητος έλεγχος. Εφόσον το προϊόν κριθεί ως ελαττωματικό (Δηλαδή, δεν οφείλεται σε κακή χρήση του καταναλωτή), γίνεται η επικοινωνία με την επίσημη αντιπροσωπεία. Αφού βγει το ΠΟΡΙΣΜΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ, η εταιρία μας αντικαθιστά το εν λόγο προϊόν με νέο, εφόσον είναι διαθέσιμο ή άλλο ιδίων χαρακτηριστικών προϊόν μετά συνεννοήσεως με τον πελάτη. Τα έξοδα αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος από και προς τον πελάτη βαρύνουν την εταιρία.

                    1γ.   Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων :

                   Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα και εφόσον βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η εταιρία παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα :

                             Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος.

                              Η επιστροφή προς αντικατάσταση προϊόντος, θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (Απόδειξη Τιμολόγιο), καθώς και τη πλήρη συσκευασία του. Επίσης, κρίνεται απαραίτητη η καλή συσκευασία από τον πελάτη, καθώς είναι υπεύθυνος για τη μεταφορά του προϊόντος.

                             Η επιστροφή προϊόντων, πραγματοποιείται με το μέσο που συστήνει η εταιρία, o πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.

                             Μετά την επιστροφή του προϊόντος, γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρει ο πελάτης και επικοινωνούμε μαζί του, για ενημέρωσή σχετικά με τα αποτελέσματα ελέγχου.

                             Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος, διαφορετικά γίνεται ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την εταιρία άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρία, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά.

 

  1. Με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής του πελάτη :

          Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα υπαναχώρησης από τον πελάτη.

          Αν ο πελάτης, εντός 14 ημερών αποφασίσει ότι δε θέλει το προϊόν, έχει δικαίωμα να το επιστρέψει.

                   2α.   Δεκτή γίνεται η επιστροφή προϊόντος, που :

                             Δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία του, βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (as new), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία.

                             Δεν έχει συναρμολογηθεί, χρησιμοποιηθεί και δεν έχει τεθεί σε λειτουργία.

                             Δεν πρόκειται για προϊόν που έγινε ΕΙΔΙΚΗ παραγγελία για τον πελάτη.

                   2β.   Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση :

                             Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας (Βούρτσες, θερμόμετρα, μάσκες χειρουργικές και άλλα).

          Ο πελάτης σε περίπτωση υπαναχώρησης υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία με δικά του έξοδα και δική του ευθύνη κατά τη μεταφορά. Μετά την παραλαβή των προϊόντων από την εταιρία μας γίνεται ο απαραίτητος έλεγχος και κατόπιν τούτου γίνεται η επιστροφή χρημάτων με τον ίδιο τρόπο που έγινε η καταβολή των χρημάτων, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά.

          Σε κάθε περίπτωση επιστροφής, το προϊόν υποχρεωτικά θα πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς του.

 

  1. Εγγύηση Προϊόντων :

          Όλα τα προϊόντα μας, οικιακής χρήσης, καλύπτονται από τις εκάστοτε εγγυήσεις των κατασκευαστών – προμηθευτών.

          Έπιπλα και άλλα είδη Εξοχής, δεν έχουν εγγύηση.

          Προϊόντα για επαγγελματική χρήση συνοδεύονται υποχρεωτικά από Τιμολόγιο Δελτίο Αποστόλης και Εργοστασιακή Εγγύηση.

 

  1. Τιμές Προϊόντων :

          Όλες οι τιμές που παρουσιάζονται στους καταλόγους λιανικής, συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 24%, οι χονδρικές τιμές δεν συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 24%. Οι τιμές αυτές αφορούν τις ποσότητες, οι οποίες είναι διαθέσιμες στην αποθήκη των προμηθευτών μας, ενώ η Αφοί Ζωγράφου ΟΕ, επιφυλάσσεται του δικαιώματος της, να αναπροσαρμόζει τις τιμές.

          Για ορισμένες περιοχές της Ελλάδας, για τις οποίες ισχύουν μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ και εφόσον η παραγγελία σας γίνει με τιμολόγιο, τότε οι τιμές των προϊόντων είναι χαμηλότερες από τις αναγραφόμενες κατά τον μειωμένο ΦΠΑ.

 

 

 

  1. Ισχύον Δίκαιο :

          Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται από το Αφοί Ζωγράφου ΟΕ, διέπονται από το Ευρωπαϊκό και Διεθνές δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με ηλεκτρονικό εμπόριο (Οδηγία 2000/31/ΕΚ, ΠΔ 131/2003), καθώς και το Νόμο περί προστασίας καταναλωτών (Ν 2251/1994), που ρυθμίζει πωλήσεις εξ αποστάσεως.

          Επισκεπτόμενοι τον διαδικτυακό μας τόπο ή χρησιμοποιώντας υλικό από την ιστοσελίδα μας, αποδέχεστε τους παραπάνω όρους. Παρακαλούμε σημειώστε, ότι δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσετε το Διαδικτυακό μας Τόπο, αν δεν αποδεχθείτε τους παραπάνω όρους.